Afsluiting #Weekvandebelgischemode 2022 

Start strong, finish stronger!

Zo’n maand week geleden sloten we de Week van de Belgische mode succesvol af. Oznze actie blijft duidelijk groeien en dat zien we graag. Onze leden modemerken maakte hier opnieuw deel van uit, samen met verschillende andere niet-leden Belgische modemerken. Daar zijn we trots op en vooral dankbaar om er samen zo een succes van te maken!

Uiteraard zijn we benieuwd naar hoe onze le den deze editie hebt beleefd, in het algemeen: de ‘vibe’, de tools, de reacties, etc. Laat het ons zeker weten >> luyckx@creamoda.be.

👉 Meer dan 100 Belgische modemerken en 1000 mode en lifestyle winkels namen deel en toonden het belang van lokaal aankopen en het ondersteunen van onze stijlvolle en creatieve Belgische merken.

👉 Diverse print, online en audiovisuele media brachten onze campagne onder de aandacht, via nieuwsartikels, interviews, stylings, shopping inspiratie, etc.

> We zijn tevreden over de samenwerking met onze mediapartner Nina. De deelnemende merken aan de wedstrijd werden intussen opgevolgd en ontvingen het overzicht van de gelukkige winnaars.

 Vragen? Contacteer luyckx@creamoda.be.

WVDBM x nina

👉 Onze Instagram- en Facebook-account kregen nog nooit zoveel aandacht en explodeerden bijna met meer dan 700 verhalen van de merken, winkels, influencers en consumenten tijdens deze succesvolle week. Onze Facebook giveaway was een groot succes en bereikte een verbazingwekkend aantal consumenten.

>De deelnemers aan de Instagram promoted post actie werden intussen opgevolgd en ontvingen een aantal topline resultaten en bevindingen.

>De deelnemers aan de Facebook giveaway bezorgen we het overzicht van de gelukkige winnaars van zodra we hun gegevens hebben ontvangen.

 Vragen? Contacteer luyckx@creamoda.be

👉 Meer dan 6000 musthave goodiebags designed door Niet nu Laura werden verdeeld door de deelnemende Belgische winkels en merken. De tas is een echt must have en collectors item geworden.

>Onze Instagram giveaway was een succes met een onverwacht groot aantal enthousiaste reacties. De winnaars werden opgevolgd en pronkten op Instagram met hun welverdiende tote bag. 

WVDBM x tote bags @NietnuLaura

🙏 Hartelijk dank aan ons volledige team dat deze 4de editie onvergetelijk heeft gemaakt:

  • alle deelnemende Belgische merken en winkels 
  • onze inspirerende en toffe ambassadrice Ann Van Elsen 
  • onze gaststad Roeselare
  • onze partners nina, Philips Home Living en Tailorfit
  • de media
  • de merkenambassadeurs en content creators

SAVE THE DATE 2023

De voorbije editie is net achter de rug, maar we geven je graag nu al de datum mee voor volgend jaar. Zo kan je je planning al vrijhouden voor onze nieuwe en 5de editie van de Belgische modeweek. Want van 9 tot 15 oktober 2023 geven we er weer een lap op en blazen we 5 kaarsjes uit! Dat wordt een feestje! Over wie we uitkiezen als gaststad en trotse ambassadrice, vertellen we in het voorjaar 2023 meer!

Hopelijk kunnen we jou dan opnieuw tot enthousiaste deelnemer rekenen!

Ik blijf graag op de hoogte van de activiteiten van Creamoda

x

Leden Login

Creamoda
Leden Login