{"id":8310,"date":"2021-11-24T00:33:59","date_gmt":"2021-11-23T22:33:59","guid":{"rendered":"https:\/\/www.creamoda.be\/?p=8310"},"modified":"2021-11-30T23:59:50","modified_gmt":"2021-11-30T21:59:50","slug":"484-mode-enquete-knack-weekend-mode-dit-is-belgisch-van-soldenjagen-tot-duurzaam-kopen-zo-shopt-de-belgische-vrouw","status":"publish","type":"post","link":"https:\/\/www.creamoda.be\/nl\/484-mode-enquete-knack-weekend-mode-dit-is-belgisch-van-soldenjagen-tot-duurzaam-kopen-zo-shopt-de-belgische-vrouw\/","title":{"rendered":"Mode enqu\u00eate Knack Weekend, \u2018Mode, dit is Belgisch\u2019: van soldenjagen tot duurzaam kopen, zo shopt de Belgische vrouw"},"content":{"rendered":"

Hoe shopt de Belgische vrouw anno 2020? Wat vindt ze belangrijk? En wat weet ze eigenlijk over Belgische mode?\u00a0Knack Weekend<\/b>\u00a0bundelde de krachten met de vrouwenbladen van Roularta (Feeling, Libelle\u00a0en\u00a0Flair), zowel op de Nederlandstalige als Franstalige markt, en bevroeg zijn lezers online in de maand juni, dus ongeveer een maand na het heropenen van de winkels.<\/p>\n

In totaal vulden ruim\u00a03100 mensen<\/b>\u00a0de enqu\u00eate in, van wie\u00a091 % vrouwen<\/b>. Bij de analyse van de resultaten werd daarom ook enkel die van de vrouwen bestudeerd. De helft van de respondenten is ouder dan 55 jaar, ruim een op de vijf is jonger dan 34. Omdat vrouwen van alle leeftijden, provincies en opleidingsniveaus aan deze enqu\u00eate deelnamen, spreekt men bij het voorstellen van de resultaten over ‘de Belgische vrouw’.<\/p>\n

\"\"<\/p>\n

Hieronder vind je de belangrijkste resultaten:<\/strong><\/p>\n