Marketingevent Mode Unie

DATUM: 25 april 2019

Event info

De veranderende consument in uw modewinkel krijgen!

Dat het moeilijker wordt om de veranderde consument in uw winkel te krijgen, hoeven we jou niet te vertellen. Babyboomers, millennials maar ook veel consumenten met een niet-Belgische achtergrond zorgen voor diversiteit in het straatbeeld en op de winkelvloer.

Hoe pak je die diversiteit aan en hoe zorg je ervoor dat deze verschillende doelgroepen de weg vinden naar uw winkel? Hoe deze klanten best benaderen, vloeit voort uit een specifieke kennis en begrip van de doelgroepen. Wie zijn deze consumenten, wat houdt hen bezig, wat is hun koopgedrag en hoe kan je ze het best benaderen, bedienen en aan uw winkel binden?

Hoe zorg je er als modeondernemer voor dat uw klantenbestand uitbreidt door deze nieuwe consumenten aan te spreken? Wat zijn succesverhalen binnen de sector en hoe pakken andere ondernemers dit precies aan?

Samen met Rachid Lamrabat van communicatiebureau TIQAH en bovendien winnaar 'Marketing Book of the year 2018', gaan we dieper in op de kansen die deze nieuwe doelgroepen voor uw winkel bieden en kijken we aan de hand van praktijkcases hoe ondernemers uit de sector hun marketing en communicatie hierop afstemden.

Deelname is gratis voor Creamoda-leden. 

Meer info en inschrijven kan via Mode Unie. 

DATUM 25 april 2019
TIJDSTIP 19:30 - 23:30
Locatie Felixarchief, Oudeleeuwenrui 29, 2000 Antwerpen
Juni 2019
Z M D W D V Z
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            
x

Leden login

Creamoda
Leden Login

Word lid

DRAWY IP PLATFORM

Lid in de kijker