Brussel, 12 maart 2021 – Het zijn niet alleen moeilijke tijden voor moderetailers die de lenteverkoop traag op gang zien komen, het zijn bijzonder zware tijden voor ieder van ons. De horeca is nog steeds gesloten, we kunnen slechts beperkt vrienden en familie zien en ondanks het feit dat de zon af en toe schijnt, blijven het koude winterdagen. Maar hoe moeilijk ook: we moeten en komen hier met z’n allen samen door! Daar werkt sectorfederatie Mode Unie graag aan mee.

Naast het volgen van de maatregelen om dit virus zo snel mogelijk onder controle te krijgen, moeten we er ook collectief de moed in houden en voor onszelf zorgen. Daarom zet Mode Unie mee haar schouders onder de oproep van Linde Merckpoel om vrijdag voortaan uit te roepen tot Fancy Friday! Er hangt immers zoveel moois in onze kleerkast en modewinkels hebben schitterende lente- en zomercollecties klaar: waarom zouden we dan in onze jogging thuiswerken en rondlopen?!

Laat ons met z’n allen trots zijn op….onszelf! Omdat we met veel maatregelen rekening moeten houden, omdat ons sociaal leven beperkt wordt, omdat de keuze voor activiteiten gevoelig teruggeschroefd is en omdat we ondanks alles toch volhouden.

Trots zijn betekent ook de best mogelijke versie van onszelf neerzetten: voor onze bubbel, maar vooral ook voor onszelf. En wat doet beter voelen dan een mooie outfit op een koude, druilerige winterdag? Daarom: Kleed je extra op op Fancy Friday en toon dat aan de buitenwereld!

In een online campagne met onderstaande visuals zet Mode Unie de consument aan om zich op te kleden op vrijdag. Voor Zoom-meetings, voor leuke herfstwandelingen, voor afstand-babbels in de tuin of gewoon voor de supermarkt. Er zijn gelegenheden genoeg!

Klik op de verschillende visuals om ze te downloaden

Niet voor publicatie
Isolde Delanghe – Directeur Mode Unie
0473/89 45 18
[email protected]

Ik blijf graag op de hoogte van de activiteiten van Creamoda

x

Leden Login

Creamoda
Leden Login