State of Art trapt het S/S22-seizoen af met een nieuw gezicht: Tom Waes. De Vlaamse acteur en presentator verbindt zich voor de komende drie jaar aan het mannenmodemerk.

Tom Waes is te zien in de tv-commercials, op abri’s en in fotoshoots van de nieuwe ‘Driven by Craft’ campagne van State of Art die het lente-zomer 2022-seizoen inluidt.

“We zijn erg verheugd dat Tom Waes zich aan ons merk verbindt,” aldus Manon Hendriks, CEO van State of Art. “Tom is dé belichaming van de State of Art-Man: een authentieke en avontuurlijke persoonlijkheid die vakmanschap – net als ons merk – hoog in het vaandel draagt. Ook
is Tom fervent liefhebber van klassieke Porsches, die binnen ons bedrijf een speciale plek hebben. Kortom: een betere match kunnen wij ons niet indenken.”

“Ik ben zeer blij deel te mogen uitmaken van het nieuwe verhaal dat State Of Art wil schrijven,” zegt Tom Waes. “Dat ik mij volledig in de lente-zomercollectie kon vinden, was voor mij doorslaggevend voor deze samenwerking. Maar als acteur, en nog meer als tv-maker, voelde het idee om vakmanschap centraal te stellen, heel juist aan.”

Over Tom Waes
Tom Waes (1968) is een Belgische tv-persoonlijkheid en acteur, bekend van de populaire Netflix-serie Undercover en van programma’s als Reizen Waes, Wauters vs Waes en Tomtesterom. Hij won al verschillende prijzen voor zijn programma’s en was in 2015 de Slimste Mens ter Wereld.

Over State of Art

State of Art is een mannenmodemerk met een rijke geschiedenis waarbij ambacht hand in hand gaat met iconisch design. Het merk is opgericht in 1987 door Albert Westerman, maar begon in 1936 al als fabrikant voor gebreide babykleding. Het hoofdkantoor van het merk huist in en rondom de oude breifabriek in Lichtenvoorde met een bijzondere plek voor verzameling klassieke Porsches die Westerman achterliet aan het bedrijf. Vanuit die liefde voor klassieke Porsches, die nog altijd centraal staat bij State of Art, komen de passie voor vakmanschap en oog voor detail samen met tijdloze mannenmode.

DRIVEN BY CRAFT